MASSATGES SHALA

Ofereixo diferents tipus de massatges shala per rehabilitació i fisioteràpia. A continuació, més avall, trobaràs les característiques i beneficis de cadascun d’ells. Si tens dubtes sobre quin seria el millor per a tu, contacta’m i t’ajudaré.

MASSATGE TERAPÈUTIC

Massatge que combina diferents tècniques per millorar l’estat de les fibres de zones adolorides, congestionades o adherides i retornar l’equilibri a la zona adolorida per sobresolicitació mecànica o postural.

MASSATGE DESCONTRACTURANT

Massatge per relaxar tensions i contractures, és un massatge amb molt amassament i fortes pressions i friccions. Molt recomanat per a treure contractures.

DRENATGE LIMFÀTIC

Massatge molt relaxant i activador a través dels principals ganglis limfàtics de la circulació limfàtica.

A qui ajuda? Està indicat en casos d’edemes, limfoedemes o restrenyiment. És un massatge molt recomanat també durant l’embaràs. Va bé per a la gent que necessita descongestionar cames i abdomen en casos de retenció de líquids.

Aquest massatge té molts beneficis: activa el sistema immunitari, ajuda a activar el sistema nerviós parasimpàtic i ens ajuda a calmar certs dolors.

MASSATGE THAI TERAPÈUTIC

Massatge relaxant de tot el cos que es pot fer amb la roba posada. El terapeuta aplica pressions amb diferents parts del cos, mans, peus, colzes… També es combina amb certs estiraments passius utilitzant diferents postures i facilitant-se del contrapès.

REHABILITACIÓ

Combinació de diferents tècniques per ajudar a rehabilitar articulacions o parts del cos després d’una lesió o intervenció quirúrgica

Depenent de la part a rehabilitar i de l’estat en què es troba, s’optarà per les tècniques més adequades en aquell moment: millorar dolors, ajudar a la desinflamació, augmentar l’arc articular, millorar la funcionalitat, augmentar la força muscular… Tot dependrà de l’estat i el procés en què es trobi la part afectada i l’estat psico-emocional de la persona.